Skip to main content
search
0

FAQ – Vraag & Antwoord

Bestellen

Kan ik ook cadeaubonnen bij jullie bestellen?

Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk. Houd de website en onze socials in de gaten voor meer informatie!

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “In winkelwagen” button te klikken. Klik vervolgens op “Naar de kassa” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Bestelling afrekenen” klikt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn besteling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat. Ideaal wanneer je iemand een heerlijk flesje olijfolie cadeau wilt doen!

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dit is mogelijk.

Selecteer bij het bestelproces de optie “afhalen”.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een bestelbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. De verzendbevestiging met track en trace ontvang je wanneer we je bestelling hebben meegegeven aan onze vervoerder.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Jouw bestelling wordt na betaling direct door ons verwerkt. Mocht je jouw bestelling willen aanpassen of annuleren, laat ons dit dan met spoed weten via claroolijfolie@gmail.com of bel ons op 06-40198063. Wanneer je mailt of belt, vergeet dan niet jouw ordernummer te vermelden.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

– iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.

De betaling loopt via Mollie. Zo kunnen wij een veilige en snelle betaling garanderen.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Alle bestellingen worden na betaling indien voorradig direct geleverd.

Is het mogelijk om te betalen middels creditcard?

Betalen middels creditcard is helaas niet mogelijk bij ons. U kunt uw bestelling via iDeal betalen.

Wie levert mijn bestelling?

Al onze webshop pakketjes worden verzonden met PostNL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Het Track & Trace-nummer wordt pas actief en naar je gemaild als de vervoerder uw bestelling scant op het eerste sorteercentrum.

Let op: PostNL Track&Trace is pas in de ochtend van de uitlevering beschikbaar.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen bij pakketbestellingen € 6,95 in rekening voor verzending binnen Nederland (met levering op werk- en zaterdagen).

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Heb je op werkdagen een bestelling geplaatst en betaald, dan zullen wij binnen 3 werkdagen het pakket meegeven aan PostNL. De Track & Trace ontvang je per e-mail op het moment dat je bestelling aankomt en gescand wordt op het eerste sorteercentrum van PostNL. Normaal gesproken is dat na 19:00 uur op de werkdagen.

PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Indien een product uitverkocht is, zal dit worden weergegeven in de webshop.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan levert PostNL je pakket af bij de dichtstbijzijnde pakketshop (Parcelshop). Via een kaartje in de brievenbus (en ook op de track en trace pagina) wordt aangegeven bij welke pakketshop je pakket achtergelaten is.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van de bezorger.

Afhalen

Waar is Claro Olijfolie gevestigd?

Zie de contactpagina voor onze adres en contactgegevens.

Wat zijn de openingstijden?

Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 08:00 tot 18:00 uur. Op weekenddagen adviseren wij u bij vragen of opmerkingen te mailen naar claroolijfolie@gmail.com. Wij streven ernaar om uw e-mail binnen 24 uur te behandelen.

Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?

Dit is niet mogelijk. Bij het afrekenen ziet u welke betalingsmogelijkheden er zijn.

Bij het afhalen worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Ik twijfel nog tussen twee artikelen, kan ik bij jullie de artikelen ook eerst bekijken?

U kunt onze producten bekijken en proeven op de markten waar wij staan. Kijk onder het kopje “Over ons” op welke markten we staan.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen! In deze periode kun je de bestelling ongeopend en onbeschadigd en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.

Klik hier om een retourlabel aan te vragen

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

De kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) zijn voor eigen rekening, mits aantoonbaar kan worden gemaakt dat een product met een defect of beschadigd geleverd is door ons.

Let op: noteer te allen tijde uw naam + ordernummer op de verpakking, zodat onze retourafdeling uw retourzending zo snel mogelijk kan verwerken.

Wat is jullie retouradres?

Ben je niet tevreden over je aankoop dan kun je jouw bestelling retour sturen naar:

Clarò
Kieftentuin 57
1689 LK Zwaag

Let op: noteer te allen tijde uw naam + ordernummer op de verpakking, zodat onze retourafdeling uw retourzending zo snel mogelijk kan verwerken.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. De bestelling dient onbeschadigd te zijn. Indien de bestelling beschadigd is zullen wij – na onderzoek – kosten in rekening brengen indien de beschadiging of het defect na levering ontstaan is. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen. Wij bieden geen garantie op onze producten.

Klik hier om een retourlabel aan te vragen

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.

Waar kan ik een klacht uiten?

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontdekking van het defect, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie onze klantenservice voor onze contactgegevens en openingstijden.

Zit uw antwoord er nog niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.